Vorba lui…ei…

Constantin Brâncuşi: Doctore, mă chinuie îngrozitor coloana.
Cristofor Columb: Posteritatea va crede că am avut un singur ou.
Veronica Micle: Prefer rima îmbrăţişată.
Procust: Femeile cu picioare lungi, sunt cele mai bune la pat.
Albă ca Zăpada: Duc o viaţă regulată; mă culc la şapte, mă scol la şapte.
Corneliu Baba: Femeia model trebuie să fie tânară.
Zamfira: A fost nuntă cu dar, dar nu cine ştie ce!
Nero: N-aveţi, cumva, un foc?
Galileo  Galilei, la un  chef: Şi totuşi, se învârte!
Fraţii  Grimm: Suntem rude, dar foarte îndepărtate.
Nicolae  Grigorescu: Eu sunt o excepţie, mi-am făcut carul vara.
carul) Păunescu: De când cu politica, am tras poezia pe linie moartă. [A.
Un  doctor în  drept: Justiţia noastră este bolnavă.
La Fontaine: Am fost corigent la zoologie şi literatură.
Petru  Maior: Am oscilat între Şcoala Ardeleană şi Şcoala Militară.
Giuseppe Verdi: Aria cercului se bucură de o celebritate nemeritată.
un  extraterestru: Noi vrem pământ !
Freud: Nu intraţi în marile complexe cu soţia.
Aurel  Vlaicu: Am picat la ţanc !

Mendeleev: Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri.
Pitagora: Într-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la pătrat.
Cleopatra: Când pun mâna pe un roman bun, nu-l las până nu-l termin.
Silviu  Brucan: Cartea mea de căpătâi este “Dupa douazeci de ani”.
Fiul  rătăcitor: Mă duc să mă caut.
Peneş Curcanul: Aştept Ziua Recunoştinţei.
Gulliver în  ţara  piticilor: Ce mică-i lumea!
Nostradamus: Nu-mi fac planuri de viitor.
Henri  Coandă: Toţi oamenii de valoare au zburat din România.
George Topârceanu: De fapt, la ţară eu n-am vară, ci un văr.
un  constănţean – Radu Mazăre: Vrem să ne păstrăm limba şi portul.
Magellan: Ca orice om, am fost şi eu la strâmtoare.
Gingis-Han: Marile cuceriri le-am făcut în moteluri.
Imnul  de  stat: Eu stau, tu stai, el stă …
Vlad  Tepeş: Oştenii mei, astăzi avem exerciţii de tragere…
Fidel  Castro : Americanii s-au obişnuit cu insula în coastă.
Cristofor Columb: Am ajuns în America pentru că m-a trimis nevasta după cartofi.
Pitagora: Forma mea de protest este demonstraţia.
Mata-Hari: Nu sunt de acord cu femeile care îşi spionează bărbaţii.

Leave a Reply

